Welcome to Etihad Airways

Lieverds!

Hier mijn eerste bericht, uit Abu Dhabi... ben een uurtje geleden geland en ben nu aan het wachten op mijn vliegtuig naar Sydney. Toch handig, dat free wireless internet op vliegvelden! Heb net alle cadeautjes en brieven opengemaakt die ik van jullie heb gekregen... superlief, ben heel blij met alle foto's en boekjes, dank jullie wel!

Het afscheid in Brussel was even moeilijk, maar eenmaal in het vliegtuig ging het weer prima. Ik zat naast een vrolijke Belg die ook alleen op reis was dus we hebben lekker gebabbeld. Die zes uur vlogen eigenlijk zo om.Ik vloog met een Arabische vliegmaatschappij en de stewardessenzagen er grappig uit: ze hadden een sjaaltjeom en die aan één kant onder hunhoedje gestopt, zodat het leek of ze aan één kant een hoofddoekje ophadden!

Tot gauw!

Liefs!

Reacties

Reacties

Willem Flutsch

trouwens, is er een woordenboek Tuvaluaans-Engels(misschien een leuke bezigheid anders????)

;)

karin

Hee! Fijn om al wat te horen! Klinkt wel als een mooi vertrek! Er is overal zoveel om je over te verwonderen, als dat in het vliegtuig al begint, zal er nog wel heel veel aan komen! Goeie reis! X

christi

Hi Mart.
Moest gisteren nog aan je denken, maar te laat voor n sms, dacht dat je al wel in t vliegtuig zou zitten...
Leuk nu al wat te horen, hoop vaak verrast te worden door al jou avonturen, dan kan ik n beetje wegdromen en dit koude kikkerland, al is het maar voor even, vergeten.
ENJOY! Kus.

Fleur

Hoi Smartie!

Ik hoop dat we beiden een geweldige tijd tegemoet gaan op reis, ook ik neem de geweldige uitvinden -wireless internet- mee naar het Thaise...
Ik hoop dat alles goed blijft gaan en dat met een geweldig onderzoek je master kan binnenhalen!

Lijkt me zeker leuk om straks verhalen en foto's uit te wisselen... Ik ga ook off-road om een paar dagen bij families op het platteland door te brengen, echt gaaf!

We houden contact! (Ik hoop dat je je ook nog even hebt kunnen verwonderen over het modernisation revisionism en vice versa in het Arabische land...;))

Opa Henk Kolman

Hallo reislustige kleindochter van me.
Ik zal je verhalen op de voet volgen. In de bibliotheek vond ik het boek Culturele Antropologie voor Dummies. Ga het lezen dan snap ik je nog beter.
Dag, hou je haaks. Groeten Opa en Oma

Yk

Hee Marthe!
Leuk al meteen een verhaal! Dacht gister nog aan je, dat je in t vliegtuig zou zitten. Hoop dat ook de rest van de trip goed gaat! Wij zijn lekker aan t chillen aan de kust, even vakantie voor we gaan veldwerken!
Liefs uit de zandduinen!

Britt

Hee Mart, ook ik was te laat met het versturen van een sms om je een goede reis te wensen. Goed dat je al een end onderweg bent! Maar aangezien de reis nog wel even duurt, wens ik je alsnog een hele goed reis verder! Geniet lekker van het strand als je op de Fiji eilanden bent!
Dikke kus

Ing & Niels

Hee lieve meid!

Jeej, je eerste verhaal op je weblog! Mama mia, je bent nu echt weg :(. Anja en ik misten je gisteravond al! We hebben nog wel een leuke tijd in Bruxelles gehad :D!
Je bent echt stoer! Hou van je, zet m op!

Kus, ook namens NIels

Anja

Roomie! :)
Leuk om te horen dat je reis tot nu toe goed gaat! Hoop dat je nu ook naast een vrolijke international (misschien een Duitser? ;)) zit en de vliegreis naar Sydney ook zo voorbij gaat.
Goede reis verder! Geniet ervan!
Dikke kus!!!

Jolijn

Lieve Smartje,

Mooi dat je nu al aan 't genieten bent van je avontuur!
Ik ben heel benieuwd naar de rest, dus keep us posted!

Aie to namens de Ploegjes,
Jopie

Jeroen en Ellis

Hee lieve Mart!
Superleuk om zo snel al een verhaal te lezen! Fijn dat alles goed gaat, we missen je wel hoor!
Goede reis verder naar Fiji!
Liefs, ons!

Pauline

Lieve Marthiee,

Super om te lezen dat je het nu al zo naar je zin hebt! Ik miste je vanochtend wel aan het gezamenlijk ontbijt!
Nog een hele goede reis naar Fiji!

Liefs Paultje

Ella

Meis!

Super goed om te horen dat je goed bent vetrokken!

Tegen de tijd dat je dit berichtje leest zal je vast al wat van Sydney hebben gezien, hoe is het?

Je gaat echt een geweldig je avontuur tegemoet, geweldig!Meis, genietze!

Liefs!

alison

ha snoep! wat klinkt dit weer als de start van n fantastische reis! mag ik je maar gauw achterna komen:P (kvertrek de 13e mei naar jordanie dus dat is een begin:D)Hopelijk is de reis goed verlopen en alvast heel veel plezier! Kuskus!

Kimmie

Hey lieve teamie!!!

Wat heerlijk dat je aan het reizen bent... : )
Ik wist niet dat Abu Dhabi zo dichtbij lag. Heb je wel een foto van zo'n stewardessje gemaakt?
We misten je vandaag wel, hoor. Hebben met z'n 5-en en een invaller gespeeld. En toch meteen een 3-0 overwinning! HOERA (dat mocht dan ook wel in de B-poule.)

Heel erg veel plezier daar in Tivoli uuuhhhh, Tuvalu!!
Kus *je spelverdeler* Kimmie ; )

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!