Welkom!

Welkom op mijn reislog!

Over iets minder dan twee weken is het zover...op 5 februaribegintmijn reis naar Tuvalu, waar ik zes dagen later zal arriveren! De komende3,5 maanden kunnen jullievia deze site op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen die ik ga meemaken. Ik kan nog niets zeggen over internetmogelijkheden, maar ik zalproberen regelmatig verhalen en foto's te plaatsen. Op de kaart kun je mijn reisroute bekijken.Een klein beetje meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Liefs,

Marthe

Reacties

Reacties

Eva

Woehoew Maxi goes back to basic ! Ik zal je verhalen op de voet volgen en als je terug bent gaan we eindelijk nog eens afspreken hé !
Geniet van je reis !

xxx

Bert

Hi Marthe,
Veel succes en sterkte met je reis! Pas wel goed op: de zoon van een collega van me ging ook die kant op, werd verliefd op een prinses en kwam onder de tattoos thuis!!
Zo zie je maar.
Liefs en groeten,
Bert.

Yke

Hihi! En je hebt nog wel zo'n hekel aan tattoos ;)
Heel veel plezier en succes chica! Hoop dat we elkaar een beetje kunnen volgen!
kus!

Iris Verstappen

Hee Marthe!

Ik wens je heel veel succes daar in het verre Tuvalu (: Hoop snel wat mooie verhalen te kunnen lezen op je reislog!

Take care en geniet van alles wat je gaat doen!

Liefs,
Iris x

Willeke

Hé nichie!
Ben je er al helemaal klaar voor?
Heel veel plezier en succes daar!
Goede reis!
X Willeke

renee

Hai lieverd,
Heb je een prettige reis tot nu toe? Ik wou dat ik telkens even kon kijken waar je bent en of je het fijn hebt. Hoop snel wat van je te horen.
Liefs en een dikke kus!

Willem Flutsch

tsohhh wat een onderneming...ik zou bijna jaloers worden...Wij, Anneke en ik, wensen je een heel prettig verblijf daar en zorg dat je voeten droog blijven op Tuvalu.
Ga zo eens kijken wat ik er allemaal over kan vinden ;)

Groetjes, uit Alkmaar/Brussel(lol ik zit ook op locatie alleen iets dichter bij huis ;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!